Sjuk igen?? INTE TID!!

Fredagen den tolfte. Låter nästan som en otursdag. Jag har egentligen en fullspäckad helg framför mig som följs av en hektisk skolvecka. Vet bara inte om jag ska ställa in några saker. Det känns som jag börjar bli sjuk igen. :/ När jag vaknade var halsen lite svullen, ingen större fara, men under dagen kom huvudvärken, frysandet och segheten.

Mår inte helt bra just nu och ska egentligen vara på blekingska om en timma för att fotografera deras novichfest. Det är förvisso frivilligt, men känns ju inte så bra att ställa in en timme innan.
Imorgon behöver jag plugga på dagen och sedan har jag lovat Erik att hjälpa honom med sittningen på kvällen. På söndag är det alla hjärtans dag. Jag är inget fan direkt, men jag vill åtminstone spendera kvällen med min älskling. :) Vi ska laga någon god middag och hitta på något kul.

På måndag börjar en helt galen skolvecka.
Måndag: LTH från 8-18 sen möte på Wermlands kl 19
Tisdag: LTH 8-18 igen. 19-21 Geologi. Tur att Oscar lovat att bjuda på middag däremellan...
Onsdag: LTH 8-17. Sen ska jag ha ledig kväll och skriva snapsvisa med Emma!
Torsdag: LTH 10-18
Fredag: 8-12 LTH. Ev skriva mer labrapport efter 12. :/

När ska jag hinna plugga på egen hand och läsa i böckerna egentligen??!?

Ska vela lite till om festen nu, känns som att jag borde kurera för jag har inte tid att bli sjuk... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0