Blekingska, mitt inne i staaan!! :P

Det blev fotografering på blekingska. Var verkligen i sista minuten jag bestämde mig, men jag var där 19.25, precis innan alla satte sig. Det blev ca 200 bilder. Jag har inte kamerasladden så kan tyvärr inte föra över dem till datorn och redigera dem än. Hoppas jag hinner det i helgen i alla fall. Det var en trevlig sittning i alla fall. Lite roligt att vara på en annan nation för en gångs skull, även om det var en stor del wermlänningar där. Och en smått överförfriskad Emma. Söte-Emma! :)

Ikväll händer det inte mycket mer. Ska snart krypa ner i sängen, tror jag får göra det ensam inatt. :/ Känns alltid lite tomt att sova själv nu för tiden. Jag har blivit bortskämd med en för mysig pojkvän. Tur är väl det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0