Mest lycklig trots plugget

Jag har en lugn helg för ovanlighetens skull. Plugg-flitig försöker jag väl vara. Igår satt jag kvar på kemicentrum till 16.30. Väl hemma tog jag det lugnt och fortsatte sen plugga på kvällen till halv tolv. Fick ett fint flow vid tio.

Idag har också varit rätt händelselöst. Sov länge, har letat lite jobbare till min sittning på onsdag och lagat middag. Jag hoppas verkligen jag hittar många som vill servera på onsdag. Sittningen är på 107 pers och utöver det ska vi ha green pub. Green pub är wermlands ekologiska satsning som brukar vara mycket populär. Det kommer bli kul och lite stressigt men ändå ett skönt avbrott från plugget.
Just nu slötittar jag på körslaget. Lite roligt att Ola tävlar för Lund och att hans audition var i AF-borgen. Känns lite roligt att se det på tv. Jag kommer nog titta mer på körslaget i höst än jag gjort tidigare. Wermlands ska sända tävlingen med projektor så det kommer vara fullt ös i källaren varje lördag framöver. :)

Annars mår jag mest bra. Kan bli förbannad över att det ska vara så svårt för en viss person att gå vidare. Det påverkar inte mig personligen utan det är när det går ut över andra som det gör mig arg. Men det lilla problemet skuggas av allt positivt som en annan viss person säger, skriver och gör. Kan det här verkligen vara sant? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0