Kort uppdatering

Inget nytt på cykelfronten, fortfarande punktering. 2 veckor utan cykel är lika med dyra bussutgifter och många långa promenader. Men inte går man ner i vikt för det. :P

Imorgon eftermiddag åker jag till Halmstad. Känner att jag verkligen vill göra det av många anledningar. Det är blandade känslor inför det. Kommer bli en konstig dag imorgon, först tenta mellan 8-13, sen hem och äta och packa lite snabbt och så åka tåg, träffa mamma och Lurvas och kanske Dennis. Någon dag hoppas jag att jag får se Fias nya lägenhet. Hon flyttade hemifrån igår. =)
Troligtvis blir det lunch med Pia på onsdag. Var ju ett tag sen vi sågs men sen dröjer det en halv evighet tills vi ses igen. Hon ska åka till Thailand i 6 månader den lyxbruden!! Hade varit otroligt skönt att slippa svensk senhöst och vinter. Anna tajmar mindre bra med att komma hem lagom till vintern.
Jag ska hälsa på morfar också. Det känns viktigt att göra det och jag vill göra det. Kommer bli jobbigt, men jag vill ändå göra det.

Stannar i Halmstad till fredag eftermiddag. Tåget till Lund går lite efter 16 och är i Lund 18.00. Tanken är att jag bara ska byta om och lämna saker innan vi drar till Malmö. Jag ska följa med O på en klassfest och sen ska vi till slagthuset. David Guetta dj:ar och det har släppts 5000 biljetter så det kommer bli grymt kul!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill också åka till halmstad

2009-10-20 @ 17:37:43
URL: http://linda120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0