Tentan, vad annars?

Plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg....................... Ja, ni hajjar.

Jag måste verkligen klara den här tentan. Jag ska klara den här tentan. Ena stunden känns det som jag kommer fixa det, nästa inte. Varför går det så upp och ner beroende på om man tycker man lärt sig något viktigt eller inte, eller om man lyckas hålla tidplanen eller krashar den?

Jag börjar bli trött på att inte ha något annat i tankarna än tentan. Men om 3 dygn och 14 timmar kommer den garanterat vara inlämnad. :P
När ska jag hinna sova eller bara slappna av???


Kommentarer
Postat av: Linda

du klarar det här ska du se :)

2009-08-22 @ 08:31:06
URL: http://linda120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0