Chockad, paralyserad och förvirrad

Igår kväll fick jag en rejäl överraskning. Jag försökte hitta var jag skulle anmäla mig till ekologitentan. Som vanligt när man ska anmäla sig är det omöjligt att hitta var så jag mailade den som är kursansvarig och frågade. Efter det mailet gjorde jag ett sista försök och tittade på tentaschemat som gäller för hela lth. Där står det att den tenta som jag ska skriva är inställd. Jag fattade inte hur jag kunnat missa det när jag i början av sommaren kollade när tentan gick.
Jag satt helt paralyserad och försökte komma på lösningar. Men vad skulle jag göra? Varför ligger en tenta schemalagd när det står inställd på den?

Idag fick jag svar på mailet som jag skickade innan jag upptäckte det i schemat. Kursansvarig hade skrivit att jag kunde anmäla mig till honom och att tiden var 9-14. Alltså måste ju tentan gå i alla fall. Jag tror aldrig att jag blivit lycklig över att få skriva en tenta innan men idag blev jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0